Свържете се с нас
Вашият списък с желания

Вашият списък с желания е празен!

Вашата кошница

Вашата кошница за пазаруване е празна!

Вашият списък сравнения

Гаранция и гарантиране

Ако не е посочено друго, се прилага законовият гаранционен срок от 24 месеца за всички продукти. За много артикули също ще получите индивидуални гаранции на производителя. 

Освен това имате възможност да закупите разширена защита с нашето услугово продукт "Dialando Protection" по време на процеса на продажба.

Гаранция на Dialando

Собственикът на Dialando (вижте правното уведомление) гарантира правилното функциониране на всички продукти, продадени съгласно спецификациите на съответния производител, за период от 24 месеца от датата на закупуване.

Условие за използване на гаранцията е внимателното отношение към продукта, предназначената употреба на продукта съгласно ръководствата на производителя, както и спазването на препоръчаните интервали за поддръжка. 

От гаранцията не се покриват части, които са предмет на износване, като стъкла, каишки, уплътнения, както и последващи щети на механизма и кутията, които могат да възникнат от износване и механично унищожение на частите, които са предмет на износване (например проникване на вода в кутията на часовника, който е водоустойчив по същество поради износени уплътнения или извити валове на коронката, тъй като водоустойчивостта никога не е постоянно свойство на часовника). Ако ремонт или преработка не са възможни, Dialando може да замени часовника със сравним продукт на същата марка или качество или да възстанови цената на покупката. В случай на леко влошаване на характеристиките на продукта, като по-слаба точност или намалена запасена мощност при механични часовници, както може да бъде причинено от ежедневната употреба, Dialando запазва правото, след експертна оценка от часовникаря, да извърши ремонт чрез предложение за намаление на цената или чрез предоставяне на разумно платена услуга (в момента максимум 20 евро или еквивалентът им в други валути). 

Допълнително закупената "Dialando Protection" не представлява ограничение на вашите права като потребител по отношение на законните гаранционни задължения на продавача, а най-много разширение на тях.

Към гаранта, вижте легенда (вижте правното уведомление)

Гаранции на производителя

В много случаи, освен законовата защита и Dialando protection, ще получите гаранционно обещание, специфично за производителя - най-често също за период от 24 месеца. В този случай ще намерите описанието на гаранцията на производителя и информация за гаранта в писмената документация и приложенията на продукта.

За да използвате гаранцията на производителя, моля, запазете фактурата за покупката през целия гаранционен период, тъй като ние като изпращач не печатаме гаранционни карти. Производителите, с които работим, приемат фактурата като доказателство за покупката с датата на закупуване и така като начало на гаранционния период.

Преди да изпратите артикул в сервизния център на производител, моля, обърнете внимание на информацията под "В случай на гаранция".

В случай на гаранция

Не искаме да се надяваме на най-лошото, но ако стане нещо, запазете спокойствие поне за момента. С удоволствие ще ви помогнем!

Важно е да се свържете с нас веднага, когато се прояви дефект и не след седмици или дори месеци. Могат да възникнат последващи щети. В случай на проникване на вода, поставете часовника с отворена коронка на отоплител, за да извадите влагата от вътрешността. Ако функциите зацепят или защипят, въздържайте се от употреба на сила и оставете корекцията на професионалист. Никога не отваряйте кутията на часовника сами чрез гърба или предния му дял. Ако часовникът с батерия спре, предположете, че батерията е слаба и я проверете и заменете от специалист на място. Ако проблемът не е в батерията, движението може да е повредено. 

Моля, свържете се с нас, за да обсъдим допълнителната процедура. Ако е необходимо, може да е по-разумно да изпратите продукта директно в сервизния център на производителя. В други случаи е по-целесъобразно да го направите през нас.

Винаги прилагайте копие на фактурата като доказателство за покупката и, ако е налично, попълнени и печатни гаранционни карти

Освен това, покажете писмо с вашите лични данни: Име, адрес, адрес за връщане, телефонен номер, имейл, комуникация по имейл при наличие, описание на грешката, какво се е случило, кога, какво е било направено до момента, множествени грешки, специални заявки...

Опаковайте продукта внимателно, така че да не възникнат допълнителни повреди. Най-добре е да използвате оригиналната опаковка, ако е налична.

Изпратете като застрахован пакет, а не като обикновено. Така винаги имате доказателство за изпращането, имате застрахователно покритие и можете да проследите изпращането онлайн.

След получаване на изпращането от нас или от други сервизни центрове, моля, позволете средно време за обработка от 2 до 4 седмици, в редки случаи до 8 седмици. Не всички сервизни точки уведомяват клиента при получаване на артикула, затова, моля, проверете доставката на мястото на получателя онлайн чрез номера на пратката, например чрез уебсайта на DHL.

Ако, въпреки очакванията, възникнат проблеми при обработката на вашето дело, ще бъдете контактувани, затова винаги включвайте телефонния си номер и имейл адрес. Също така ще бъдете контактувани, ако безплатната обработка на вашето дело бъде отказана по законни причини. В този случай ще получите оценка на разходите и в повечето случаи лично обаждане от майстор-часовник, обясняващ причините. В този случай вие решавате дали искате да има ремонт срещу заплащане или не.

Важна информация за гаранцията може да намерите и на нашата страница с често задавани въпроси!