Свържете се с нас
Вашият списък с желания

Вашият списък с желания е празен!

Вашата кошница

Вашата кошница за пазаруване е празна!

Вашият списък сравнения

Условия и правила

Афродонис Медия Груп ЕООД, наричана по-долу "Диаландо", публикува следните условия:

Следните условия се прилагат изключително за поръчването и изпращането на стоки, които клиентът [частен крайен потребител] поръчва през интернет чрез онлайн пазаруване. С поръчка се признават тези Общи условия за ползване.

1. Завършване на договора

Представянето на продуктите в онлайн магазина не е правно обвързващо предложение, а непривързващ онлайн каталог. След въвеждане на личните ви данни и кликване на бутона "Купи" в последния етап на процеса на поръчване, вие правите завързваща поръчка за закупуване на стоките в кошницата. Потвърждението за получаване на поръчката следва незабавно след изпращането на поръчката по имейл и SMS. Договорът за покупка се сключва с потвърждението на поръчката или доставката на стоките.

Телефонна поръчка в момента не е възможна! Въпреки това, ако се нуждаете от помощ с продукт или имате проблеми с поръчката, може да се свържете с нас по всяко време.

2. Текст на договора

Вашите данни за поръчка ще бъдат запазени от нас и може да бъдат видяни от вас във вашия профил за влизане на клиента, дори по-късно. След като сте направили поръчка при нас и не сте създали парола и профил на клиента сами, нашата система за магазин автоматично ще създаде профил за вас. Парола ще бъде създадена автоматично и изпратена на вас по имейл. Разбира се, само вие знаете тази парола. Можете да я промените по всяко време във вашия профил на клиента!

Също така ще получите обобщение на данните за поръчката си по имейл. Ако не получите този имейл, поради възможни грешки при въвеждане, моля, свържете се с нашия клиентски сервиз! Моля, обърнете внимание и на възможността имейлът да е попаднал във вашия спам папка.

3. Инструкция за оттегляне

Право на оттегляне

Имате право да откажете този договор в рамките на 14 дни, без да посочвате причини. Срокът за оттегляне е 14 дни от деня, в който вие или трето лице, от вас наречено, което не е превозвачът, сте взели или сте взели притежание на последните стоки. За да упражните правото си на оттегляне, трябва да уведомите Диаландо за вашето решение да се оттеглите от този договор чрез ясно изявление (например писмо, факс или имейл, изпратени по пощата). Най-лесният начин да направите това е да се свържете с нас чрез възможностите за контакт, изброени на нашата страница за контакти!

Ако използвате тази опция, ние незабавно (например по имейл) ще ви изпратим потвърждение за получаване на такава оттегляне. За да се спази срокът за оттегляне, достатъчно е да изпратите уведомлението за упражняване на правото на оттегляне преди крайя на срока за оттегляне.

Моля, не забравяйте да ни изпратите номера на вашата поръчка, който сте получили с договора за продажба!

Последици от оттегляне

Ако оттеглите този договор, ние ще ви възстановим всички плащания, които сме получили от вас, включително разходите за доставка (с изключение на всякакви допълнителни разходи, произтичащи от избора ви на различен начин на доставка от най-евтината стандартна доставка, предложена от нас), незабавно и не по-късно от тридесет дни от датата, на която получаваме уведомление за вашето оттегляне от този договор. За тази възстановяване ще използваме същия начин на плащане, който сте използвали за първоначалната транзакция, освен ако се съгласите изрично за друго; в никакъв случай няма да ви бъде таксувано за тази възстановяване. Можем да откажем възстановяването, докато не получим стоките обратно или докато не предоставите доказателство, че сте ги върнали, в зависимост от това, кое е по-рано. Трябва да върнете или предадете стоките нас незабавно и във всяко случай не по-късно от тридесет дни от датата, на която ни уведомявате за анулирането на този договор. Този срок се счита за спазен, ако изпратите стоките преди изтичането на тридесетдневния период. Вие носите пряките разходи за връщане на стоките до нашия склад в Германия, освен ако не е обявен местен склад! Ще трябва да заплатите само за всяко намаление на стойността на стоките, ако това намаление на стойността е поради обработка на стоките, която не е необходима за тестване на тяхното състояние, свойства и функционалност.

Край на инструкцията за оттегляне

4. Гаранция и гаранция

Моля, вижте страницата "Гаранция и гаранция"

5. Доставка и връщане

Доставката се извършва или от самата Диаландо, или, в изключителни случаи, от доставчик. Ако клиентът не приеме стоките или откаже да ги приеме въпреки установен от Диаландо срок, собственикът на Диаландо (вижте отпечатък) може да реши да се откаже от договора. Валидните разходи за доставка могат да бъдат намерени в менюто Разходи за доставка под Информация. За възможни връщания, моля, използвайте оригиналната опаковка, ако е възможно, или еквивалентна опаковка за доставка, която гарантира достатъчна защита на стоките.

6. Транспортни повреди

Ако са доставени стоки с очевидни транспортни повреди, моля, рекламирайте такива грешки възможно най-скоро на куриера или на мястото, където вземате своята пратка, и се свържете с нас веднага, най-късно до 7 календарни дни. Вашите права като потребител, особено вашето право на гаранция, остават непокътнати. Помагате ни да утвърдим нашите собствени искове срещу превозвача или застрахователната компания за транспорт.

7. Зачет

Клиентът може да зачете само такива искове, които са били законно установени или не са оспорени от собственика на Диаландо (вижте отпечатък). Клиентът има право на задържане само за искове, произтичащи от същия договорен отношение.

8. Защита на данните и сигурност

Моля, вижте страницата Защита на данните и сигурност

9. Плащане

Цената за покупка се изплаща незабавно след получаването на нашето потвърждение за поръчка, освен ако сте направили поръчката чрез доставчик на услуги за плащане, предлагащ "плащане по сметка". Клиентът може да плати цената за покупка чрез банков превод на сметката, указана в потвърждението за поръчка, чрез Paypal или с кредитна карта. Трябва да се плати общата цена, посочена в потвърждението за поръчка. Всички цени вече включват задължителния данък върху добавената стойност, който е различен във всяка държава. Собственикът на Диаландо (вижте отпечатък) е задължен да заплати задължителния данък върху добавената стойност законно при сключването на договора.

На потвърждението за поръчка или поръчка, ДДС не се показва по технически причини, но съдържа бележката "Цена вкл. законно ДДС". Ако имате нужда от фактура с показан ДДС, моля, свържете се с нас!

Общо казано, стоките остават собственост на Диаландо до пълното плащане. За допълнителни подробности относно начините на плащане, моля, обърнете се към раздела Начини на плащане под Информация.

10. Гаранция, гаранция и следпродажбено обслужване

Освен ако не е изрично уговорено друго, се прилага законната отговорност за дефекти. Информация за индивидуалните гаранции на производителите може да бъде намерена в документацията на продукта. Дали има право на гаранция на производителя, можете да научите от страниците на продукта в описанието. Можете да се свържете с нашия клиентски сервиз тук!

11. Обмен връщане

Пазаруване без риск, никакъв проблем с нас! Поради законно установеното право на оттегляне, можете да върнете и стоки, които не ви харесват по предназначение. Моля, прочетете по-долу какво трябва да вземете предвид при връщане.

Допълнителна полезна информация винаги може да бъде намерена на нашата страница с Често задавани въпроси

Нашата молба към вас!

Моля, не отнасяйте стоките, които искате да върнете, като своя та собственост, за да избегнете влошаване на новото състояние.

Още при отварянето на опаковката можете да избегнете повреди на транспорта и опаковката на продукта или самия продукт, като го отпаковате внимателно. Това е особено вярно за по-големи обекти като навивачи за часовници и кутии за часовници, защото за връщане на тези артикули най-добре е да използвате оригиналната опаковка.

Оставете например защитните фолиа на часовника, каишката или бижуто и не ги махайте, ако е възможно. Не използвайте стоки, които най-вероятно ще върнете. Например бихме трябвали да сменяме кожени каишки след кратко носене по хигиенични причини. Стоманени каишки бързо показват първите повърхностни драскотини на полирани повърхности, които трябва да бъдат отдолу полирани или заменени, за да не разочароват следващия клиент.

Благодарим ви за вниманието и вниманието по този начин и го оценяваме много!

Връщания

Моля, обърнете внимание на следните точки при връщане на стоки:

Преди да върнете артикул при нас, ви молим да се свържете с нашата поддръжка, за да регистрирате връщане! Службата ни за клиентско обслужване ще ви изпрати вече попълнена форма за връщане, където ще намерите и адреса за връщане. 

Опаковайте напълно артикула, който искате да върнете, заедно с всички аксесоари, които може да са включени. За да избегнете транспортни повреди, препоръчваме ви да използвате оригиналната опаковка.

Поставете приложената от нас форма за връщане в пакета. Това ще ускори значително всички възстановявания или размени. BULGARIAN:

Кой доставчик за връщане да изберете е на ваше усмотрение. В собствен интерес, моля, уверете се, че пратката е застрахована и може да се проследи (застрахован пакет). Освен това ще ви предоставим възможността ние да се погрижим за връщането на пакета. В този случай разходите за връщането просто ще бъдат изчерпани от сумата за възстановяване. 

Моля, избягвайте връщане с куриер, ще ви начислим разходите, които са възникнали (в момента 15,00 евро за DHL) в случай на възстановяване!

Обмен

Искате да върнете един или повече артикули, но бихте искали да получите един или повече други артикули в замяна? Моля, обърнете внимание на вашите желания по този въпрос, когато се свързвате с нашия клиентски сервиз относно връщането! 

В Dialando обменът за други стоки е възможен също и след 14-дневния срок за оттегляне, в рамките на 30 дни след доставката, при условие че стоките не са носени. Тази разпоредба не представлява ограничение на вашите права като потребител, а по-скоро разширение на тях.

Ако обменът изисква допълнително плащане (новите стоки са по-скъпи от върнатите), служител на обслужването ще ви уведоми веднага след като върнатите стоки стигнат до нас.

Възстановяване

При възстановяване парите ще бъдат върнати по същия начин, по който ги получихме. Например, ако сте платили с кредитна карта, плащането се просто анулира и издателят на картата ви връща плащането! 

В случай на кредитно известие, ви молим да ни предоставите вашите IBAN и BIC или номер на вашата местна банкова сметка, за да прехвърлим сумата на кредита!

Допълнителна полезна информация винаги може да бъде намерена на нашата страница с Често задавани въпроси!

12. Klarna

В сътрудничество с Klarna Bank AB (publ), Sveavägen 46, 111 34 Стокхолм, Швеция, предлагаме следните опции за плащане за определени страни. Плащането се извършва винаги към Кларна:

Фактура: Периодът за плащане е [14] дни от датата на изпращане на стоките/билетите или, в случай на други услуги, от датата, на която услугата стане достъпна. Пълните условия на фактурата за страните, където този начин на плащане е наличен, могат да се намерят тук: Германия, Австрия.

Купуване на рати: Финансовата услуга на Кларна ви позволява да плащате за покупката си в фиксирани или гъвкави месечни вноски в съответствие с условията, посочени при плащане. Плащането на вноските е до края на всеки месец след като Кларна ви изпрати месечна фактура. За повече информация относно купуването на рати, включително Общите условия и Европейската стандартна информация за потребителски кредит за страните, където този начин на плащане е наличен, моля, кликнете тук (само за страните, указани): Германия, Австрия.

Sofortüberweisung: Налично в Германия, Австрия, Белгия, Италия, Испания, Полша и Нидерландия. Вашият акаунт ще бъде дебитиран веднага след като направите поръчката.

Директен дебит: Директният дебит се извършва след изпращане на стоките. Ще бъдете информирани за времето по имейл.

Кредитна карта (Visa/Mastercard): Налично в Германия. Дебитът се извършва след изпращане на стоките или билетите / услугите са налични или, в случай на абонамент, според обявените срокове.

Използването на методите на плащане фактура, купуване на рати и директен дебит изисква положителна кредитна проверка. В този смисъл ще предоставим вашите данни на Кларна за целите на адреса и оценката на кредита в рамките на инициирането на покупката и обработката на покупателския договор. Моля, разберете, че можем да ви предложим само тези методи на плащане, които са разрешени на базата на резултатите от кредитната проверка. Допълнителна информация и общите условия на Кларна могат да бъдат намерени тук. Обща информация за Кларна може да бъде намерена тук. Вашите лични данни ще бъдат обработвани от Кларна в съответствие с приложимите правила за защита на личните данни и в съответствие с информацията в Политиката за поверителност на Кларна.

13. Забележка относно регулирането на батериите

Във връзка с продажбата на батерии или презареждаеми батерии или с доставката на часовници или други устройства, съдържащи батерии или презареждаеми батерии, сме задължени да ви информираме за следното съгласно регулирането на батериите: Батериите или презареждаемите батерии не могат да се изхвърлят в битовите отпадъци. Вие сте законно задължени да връщате използвани батерии или презареждаеми батерии като потребител. Можете да връщате батерии или презареждаеми батерии след употреба на мястото на продажба или в близост до него (например на общински пунктове за събиране или в търговията) безплатно. Можете също да връщате батерии при нас по пощата. Батериите или презареждаемите батерии, които съдържат вредни вещества, са маркирани със символ на закръглен контейнер. В близост до този символ на контейнера е химичното име на замърсителя. Cd означава кадмий, Pb означава олово, а Hg означава живак.

14. Място на изпълнение, място на юрисдикция

За всички текущи и бъдещи искове, произтичащи от търговските отношения, изключителното място на юрисдикция за търговци е местоположението на регистрация на продавача. Място на юрисдикция и изпълнение за търговци е Пафос, Кипър.

15. Разрешаване на спорове

Европейската комисия предоставя онлайн платформа за разрешаване на спорове (ОР), която можете да намерите тук. Потребителите имат възможност да използват тази платформа за разрешаване на своите спорове. За да се разрешат спорове, произтичащи от договорни отношения с потребител или дали въобще съществува такова договорно отношение, ние сме задължени да участваме в процедури по разрешаване на спорове пред съд за потребители. Отговорен е общият съд за потребители (от 01.01.2020 г.: универсалният съд за арбитраж) на Zentrum für Schlichtung e.V., Straßburger Straße 8, 77694 Кел на Рейн, www.verbraucher-schlichter.de. Ще участваме в процедурите по разрешаване на спорове пред този офис.

16. Заключителни разпоредби, клаузула за отделяне

Ако една или повече разпоредби от тези Общи условия (Общи условия) са невалидни, това не води до невалидност на целия договор. Невалидната разпоредба ще бъде заменена с приложимата законова разпоредба. Само кипърското право е приложимо за този договор. За клиентите от България, обаче, важи ирландското право!

Aphrodonis Media Group Ltd

110, Елефтериоу Венизелу

Търговски регистър Кипър: HE366111

Управител: Ричард Андеснер

телефон: +357 22000270

www.aphrodonis-media.com

Авторско право (c) 2021 от Aphrodonis Media Group Ltd.

Всички марки и търговски марки, използвани тук, са собственост на съответните им собственици. Всички изображения са законно защитени и са собственост на Dialando и/или производителите или доставчиците на показаните продукти. Злоупотребата или неоторизираното използване на съдържанието ще бъде преследвано и докладвано.