Свържете се с нас
Вашият списък с желания

Вашият списък с желания е празен!

Вашата кошница

Вашата кошница за пазаруване е празна!

Вашият списък сравнения

Условия за Защита от Dialando

1. Планът за застраховка

Този договор урежда физическия часовник и техническата поддръжка, предоставени от DIALANDO по горепосочения план (всяко се нарича тук "План") за услугите с марка Dialando, изброени във вашия документ за покритие ("Номер на поръчка").

В момента ви предлагаме две опции за покритие:

  • Dialando Protection (11,99€/година) *0,03 €/Ден
  • Dialando Protection PLUS (14,99€/година) *0,04 €/Ден

2. Кога започва и приключва покритието

Планът за покритие е валиден за 379 дни (1 година + 14-дневен период за оттегляне) от датата на закупуване. Датата на изтичане ще бъде посочена във вашето потвърждение за поръчка.

3. Какво е покрито?

Dialando Protection покрива материалите, производството и разбира се дефектите в обработката.

В зависимост от това дали сте избрали "Покритие Dialando" или "Покритие Dialando PLUS", ето списък с артикулите, които са покрити от тази гаранция.

  • Дефекти в материала и изработката при нормална употреба
  • Нормално износване и разтърсяване (Пр. Замърсяване)
  • Корпус
  • Загубен кристал (ако е приложимо)
  • Гривна
  • Каишки
  • Катарама
  • Шпилки
  • Корона
  • Циферблат

Допълнително, планът "Dialando Protection PLUS" също покрива:

  • Стъкло (Счупено или драскано)
  • Счупено движение (Неправилно използване/обработка)
  • Травми от удар и счупване
  • Неправилно обхващане
  • Водни щети и влагови щети (поне 5 ATM)

В зависимост от избраното покритие, ремонтът ще бъде извършен или часовникът ще бъде заменен безплатно и без труд, ако се докаже, че причиненият щет е в рамките на посоченото покритие.

В случай на сериозни щети, които правят невъзможен ремонта, Dialando ще ви изпрати същия модел часовник. Ако вашият модел не е наличен, ще бъде предоставен часовник с равна стойност и подобен стил, който може да бъде или да не бъде предварително координиран с вас. Защитата за заместящия часовник приключва с вашето покритие на застраховката за защита на Dialando, закупена при покупката на първия часовник, свързан с този, и не на заместения часовник.

4. Какво не е покрито?

В случай на плана "Dialando Protection PLUS", никакви щети при обстоятелства, различни от посочените по-горе, няма да бъдат покрити, въпреки че е много малко вероятно, тъй като това е доста пълно застраховане.

Защитата на Dialando“ в стандартната си версия не покрива следните случаи на щети:

  • Стъкло (Счупено или драскано)
  • Счупено движение (Неправилно използване/обработка)
  • Травми от удар и счупване
  • Неправилно обхващане
  • Водни щети и влагови щети (поне 5 ATM)

Напомняме ви, че водните щети няма да бъдат покрити от Защитата на Dialando, ако не се спазват ин струкциите за нивото на водоустойчивост на продукта (както е отбелязано на продукта), включително щети, свързани с излагане на часовника на други видове течности или химикали (освен обикновена вода или морска вода). Също така водните щети на часовници под 5 ATM не са покрити.

5. Как да получите услуга и поддръжка?

Ако искате да използвате вашия Dialando Protection за всякакви повреди на часовника си, трябва да се свържете с нашия клиентски сервиз.

Не забравяйте да въведете номера на поръчката, който беше изпратен на вашия имейл в момента на покупката, за да потвърдите валидността на вашата защита. Екипът, отговорен за Dialando, ще се свърже с вас, за да потвърди и координира изпращането на повредения часовник в не повече от 2 работни дни.

Необходимо е да изчакате потвърждението от екипа на Dialando, преди да ни изпратите часовника, тъй като ще ви предоставим официалния адрес, на който трябва да бъде изпратен, и в същото време ще проследим изпращането, така че трябва да ни изпратите пакета с опция за проследяване. Също така е необходимо да изчакате потвърждението, че може да ни го изпратите, защото може да има възможност повредата или ремонта да бъдат извършени от часовникар близо до вас, по същия начин ще покрием този разход.

В случай, че трябва да ни изпратите повредения часовник, транспортните разходи ще бъдат за ваша сметка. Ние ще покрием разходите за връщане на доставката на часовника, за да го върнем на вас, когато бъде ремонтиран, само ако адресът за доставка е в Европейския съюз.

В същото имейл, който ще ви бъде изпратен, ще бъде предоставена и необходимата информация за проследяване на процеса на ремонт и времената за завършване. Dialando има правото да бъде в контакт с вас с областта, отговаряща за услугата за защита на Dialando, чрез поща, телефон и чат.

6. Вашите отговорности

За да получите услуга или поддръжка по застраховката, вие се съгласявате да спазвате следното:

  1. Предоставете доказателство за покупката на вашата "поръчка с номер"
  2. Предоставете информация за симптомите и причините за проблемите с покрития продукт
  3. Отговорете на заявките за информация, включително, но не само, за покрития продукт, като сериен номер, модел, действия, предприети преди покритият екип да изпадне в проблем, и стъпки, предприети за решаване на проблема
  4. Следвайте инструкциите, които ви дава Dialando, включително и снимка при поискване.

7. Прехвърляне на застраховката

Защитата на Dialando е свързана с продукта , а не с клиента, така че тази застраховка може да се използва от всеки потребител, който е в законно притежание на продукта, като има възможност да продаде продукта с активната застраховка на нов собственик, който да има достъп до покритието, докато новият собственик има "поръчка с номер", доставена на лицето, което е закупило продукта директно от нашия онлайн магазин, и че срокът на застраховката остава валиден.

Как Правата на Потребителите Засягат този План

За потребителите в юрисдикции, които имат полза от закони или разпоредби за защита на потребителите, ползите, предоставени с гореспоменатите планове, се допълват от всички права и средства, предоставени по такива закони и разпоредби. нищо в този план не ще засегне правата на потребителите, предоставени от приложимите задължителни закони, включително правото на потребителите за ремедии по закон за гаранционните права и за търсене на обезщетение в случай на пълно или частично невполномощие или недостатъчно изпълнение на прилагането на някое от неговите договорни задължения.

DIALANDO® Планове за Защита

Стандартна гаранция на производителяDIALANDO® ЗащитаDIALANDO® Защита PLUS
ДефектиВ материал и/или изработка
ИзносванеОт нормална употреба (например, замърсяване)
Кутия
Загубен кристалАко е приложимо
Гривна
Ремъци
Катарама
Штифтове
Корона
Циферблат
СтъклоСчупено или надраскано
Счупено движениеНеправилно използване и/или обработване
Удар и/или повреда от натискане
Неправилно обработване
Вода или влагова повредаЧасовници с поне 5 ATM устойчивост

Dialando Protection и Dialando Protection PLUS са продукт на Aphrodonis Media Group Ltd

Телефон за поддръжка: +46 10 551 5995

Whatsapp поддръжка : +46 10 551 5995

(Говорим на английски и шведски).