Свържете се с нас
Вашият списък с желания

Вашият списък с желания е празен!

Вашата кошница

Вашата кошница за пазаруване е празна!

Вашият списък сравнения

Отговори на често задавани въпроси

Моля, вижте по-долу отговорите на най-често задаваните въпроси.

Ако имате въпрос, на който не можете да намерите отговора, не се колебайте да се свържете с нашия приятелски клиентски сервиз, който ще отговори на всичките ви въпроси.

часовници

Са часовниците оригинални?

Това е един от най-често задаваните въпроси, които получаваме, и разбираме защо. Да, всички наши часовници са 100% оригинални!

Дизайнерските часовници станаха много популярни през последните години и сме много горди да кажем, че всички наши часовници са истински и оригинални. Всички идват с 2-годишна гаранция от производителя.

Ще получите гаранционен бележник / ръководство в кутията, а часовникът идва в своята оригинална опаковка. Много клиенти поискват серийни номера, но за съжаление има малко марки, които продаваме и използват тази система; например, Michael Kors и Marc Jacobs не използват серийни номера за своите продукти. Фактът, че имате гаранция за часовника си, обикновено е знак, че часовникът е истински. Повече информация за гаранцията ще намерите тук

Преоразмеряване на часовник

Всички часовници с връзки включват число, от което могат да бъдат сваляни.

Лесно може да разпознаете тези, които могат да се свалят, по стрелките отвътре на каишката. За съжаление, е възможно само да стегнете каишката. Не може да се поръчат допълнителни връзки, освен тези, които вече са прикрепени.

Преоразмеряването на каишката трябва винаги да се извършва от квалифициран часовник. Намерете часовников майстор, който продава часовници от същата марка, тъй като това понякога изисква определени познания и/или инструменти.

Имайте предвид, че каишките, изработени от керамика, са много чувствителни на удари и лесно могат да се счупят, ако бъдат настроени от неквалифицирано лице, затова винаги използвайте професионалист.

Също така е добра идеяда запазите свалените връзки. Помнете, че правото ви да върнете продукта изтича, след като часовникът ви е преоразмерен.

Не покриваме разходите за преоразмеряване, но ще ви предоставим кредит от 15 BGN при следващата ви покупка. Просто изпратете снимка на касовата бележка на нашата поддръжка.

Започвайки от януари 2024 г., предоставяме нашите клиенти възможността да скъсяват гривните си директно по време на поръчката си, срещу малка такса от само 9 BGN. Тази услуга се предлага за определени модели!

Батерията на часовника ми се изтощи, какво да правя?

Най-често срещаната причина, поради която часовникът забавя или се спира изцяло, е че батерията се е изтощила или скоро ще бъде такава.

Гаранцията не покрива консумативи като батерии, но предлагаме 10 EUR за следващата покупка, ако батерията се източи през първата година след получаване на пратката.

Обърнете се към часовникар/ремонтник, който продава същата марка, тъй като понякога са необходими специални инструменти, за да се отвори гърба на часовника при смяна на батерията. Незабавно се свържете с нашия сервиз за клиенти, за да ни уведомите, че ще отидете да смените батерията, и след това изпратете фотография на касовата бележка по имейл, за да получите своите 10 EUR кредит.

Една от причините батерията на новопазарувания часовник да се източи е, че тя вече е била инсталирана по време на производството и работи до крайната точка, когато стигне до потребителя. Понякога часовникът може да бъде на склад за известно време, а понякога просто защото батерията вече се е повредила.

Разбира се, проверяваме, че всеки часовник функционира добре преди да бъде изпратен, но понякога батерията вече може да е започнала да се изтощава.

Керамични часовници

Керамиката е много устойчив материал срещу надраскване и запазва цвета и гладката си повърхност много по-добре от металните часовници.

Материалът също така придава на часовника по-уникален вид. Все пак, е важно да бъдете нежни с керамичния си часовник, тъй като той не може да издържи на тежки удари и удари като метален или пластмасов часовник.

Керамиката е материал, който е закалян във фурна, точно като порцеланова чиния, и поради това трябва да се отнасяте със същата грижа.

Няма гаранция от производителя за керамичните гривни и ремонтите могат да бъдат скъпи, затова бъдете сигурни, че ще отнасяте внимателно керамичния си часовник.

Инструкции за грижа за часовници

Искаме да изживеете най-голямо удоволствие, красота, функционалност и дълготрайност от вашия часовник! Както евтините, така и по-скъпите марки съдържат фини механични части, затова е важно да помните следните точки:

  • Избягвайте излагането на часовника на екстремни условия като директна слънчева светлина, голяма горещина или студ. Голяма горещина или студ може да предизвика неизправност на часовника и да намали живота на батерията.
  • Избягвайте излагането на часовниците на влага, ако не са маркирани с 10 или 20 ATM. Никога не използвайте бутоните или короната, когато часовникът е влажен. Ако попадне вода или конденз вътре, часовникът трябва да бъде проверен веднага от упълномощен часовник. Дори ако кондензът изглежда, че изчезва, компонентите в часовника вече могат да бъдат повредени от него.

  • Конденз в часовника: Внезапните промени на температурата могат да предизвикат негативно налягане в часовника, което може да доведе до кондензация. Ако това се случи, можете да видите течност вътре в стъклото. Ако течността вече не е видима, това не означава, че влагата е изчезнала. Часовникът трябва да бъде изпратен на часовникари възможно най-скоро, който може да отвори часовника и да премахне влагата. Влагата може да проникне в самото движение, и часовникът може да се повреди. Дори и часовниците, маркирани с 10 или 20 ATM, не са защитени от промени на температурата. Кондензацията може да се случи, например ако излезете от минусовите градуси на открито във високите температури вътре или ако държите часовника в банята по време на душ. Кондензацията не е задължително производствен дефект и часовникът затова не винаги може да бъде върнат. Това зависи от всеки производител индивидуално.

  • Избягвайте удари и удари по часовника. Вашият часовник е проектиран да устои на нормална употреба. Не бива да спите с часовника.

  • Избягвайте излагането на часовника на парфюми, сапуни или други химикали, които могат да причинят щети. Щетите могат включват промяна на цвета, изменения или други повреди на корпуса, ремъка/каишката или други части. Избягвайте използването на гривни на същата ръка като часовника, тъй като това може да причини драскотини и излишно износване на кристала.

  • Избягвайте магнитни полета или статично електричество, които могат да повредят механизма на часовника. Обикновено часовникът не се засяга от общите домакински уреди като телевизор, стерео и т.н.

  • Поддържайте часовника чист. Почистете го с мека влажна кърпа (само ако той може да издържи на вода). Изплакнете часовника след къпане в солена или хлорна вода. Ремъкът трябва да се почиства редовно, за да запази външния си вид и да намали износването. Имайте предвид, че покритите гривни са по-нежни от гривни, направени от неръждаема стомана. (Вижте по-горе.) Почистете с мека четка и лек сапунена вода. След всички почиствания избършете часовника със суха мека кърпа.

  • Коженият ремък е естествен продукт, който е много чувствителен към влага, пот, химикали и износване. Ремъкът има само ограничен живот и трябва (дори от хигиенни причини) да бъде сменен на всеки 6-12 месеца, в зависимост от това колко често използвате ремъка. При замяна трябва да се проверят или заменят и бижутерийните игли.

  • Ремъкът, направен от неръждаема стомана, не окислява и обикновено не се нуждае от полиране. Може да се почисти с малко сапун и вода. Имайте предвид, че часовникът ви може да не винаги издържа на твърде много контакт с вода. Прочетете за възможностите на часовника ви да издържи на вода преди почистване.

  • Ремъкът и часовникът, облицовани са, трябва да се грижат много внимателно. Облицованият ремък е по-крехък от неръждаем стоманен ремък. Почистването и боравенето с внимание са задължителни при всички часовници и гривни. Облицованият ремък трябва да се почиства много внимателно. Интензивното триене очевидно износва облицовката и рискува намаляването на живота на вашия часовник.
  • Неправилната грижа и обслужване обикновено са причината за това, че металът се обезцветява.

  • Голям проблем за малък процент от населението е, че кожата може да изделя вещества, които могат да причинят обезцветяване на металите. В най-лошия случай бижутата ще се обезцветят и ще станат непривлекателни в рамките на часове! За съжаление, няма как да се предотврати това да се случи. Щастливо, повечето хора не изпитват този проблем.

  • Промяната на времето и датата на часовника ви предпочитателно не би трябвало да се извършва между 22:00 и 02:00 ч. (това се отнася за часовници с дата, когато е 24-часов механизъм), тъй като това може да повреди механизма в часовника.

Часовници с камъни

Множество дизайни се украсяват с кристали. Някои марки дори предлагат истински диаманти. Ако е така, часовникът се предоставя със сертификат.

Всеки камък се поставя ръчно, и понякога един камък може да се отпадне. Това може да се дължи на няколко фактора, като например изсъхване на лепилото или ако вода е дошла в контакт с камъните. Камъни и винтове за съжаление не са покрити от гаранцията, но ремонтът не е скъп при часовникар. Dialando, разбира се, счита, че камъните трябва да издържат повече от 3 месеца и затова предоставяме на нашите клиенти кредит от 10 EUR за до 3 отпаднали камъка в рамките на 3 месеца, ако ни изпратите документа за ремонт. Изпратете имейл на нашата поддръжка за повече информация.

Ако часовникът ви пристигне повреден или е доставен с липсващ камък вече, то моля свържете се с нас незабавно.

Втората стрелка не тиктака, но часовникът все още работи?

Ако часовникът работи, но секундарникът е неподвижен, то часовникът може да има хронограф, и тогава секундарникът е таймер.

Таймерът стартира, когато натиснете бутона в 2 часа.

Хронографът се спира, като натиснете същия бутон, след което се нулира, като натиснете бутона в 4 часа.

Хронографът не трябва да работи постоянно, тъй като батерията се изтощава по-бързо.

Повечето часовници имат секундарник за обичайното време в един от по-малките циферблати, той не може да се изключи, без да се извади коронката.

Водна безопасност

Преди да започнете да използвате часовника си, е важно да погледнете отзад на часовника, за да видите колко е устойчив на вода и прочетете информацията по-долу.

Терминът "водоустойчив" вече не се използва, тъй като може да заблуди. Часовниците могат да издържат на вода в различни количества. Водоустойчивостта означава степента, до която часовникът може да се намокри или да издържи на налягането, създадено от определено количество вода. Използваните единици са ATM, Bar, M (метри) или FT (фути), които се отнасят до степента на налягане при тестове. Тези цифри обясняват количеството налягане, което часовникът е проектиран да издържи, и не означават дълбочина, въпреки че това е обичайно заблуждение. Затова е невъзможно да се гмуркате 30 метра под повърхността с часовник, маркиран с 3 ATM (30м). Такъв часовник може само да издържи на разливане на вода. Важно е да се помни, че водоустойчивостта се измерва в статично или неподвижно състояние при студени условия. Тя не взема предвид, че налягането се увеличава при всяко движение. Когато плувате, например, упражнявате налягане върху часовника само като се движите във водата.

Воден щети на вашия часовник е покрит само от гаранцията, ако часовникът ви е 10 ATM или повече. Не забравяйте да проверите дали гуменото уплътнение не се е изсушило от време на време. Изсушаването на гуменото уплътнение става естествено след определено време, а експонацията на хлор, солена вода или сапун също може да изсуши уплътнението, и след това часовникът може да позволява проникването на вода. Затова трябва да сменяте уплътнението всяка година, разход, за който потребителят поема отговорност.

ВНИМАНИЕ! Не използвайте часовника си под горещ душ, в сауна или в гореща вана, тъй като това може да повлияе на уплътнението, и повечето часовници не са подходящи за пара и топлина. Може да възникне кондензация, дори в часовници, които са 10 ATM и повече! Внезапните промени на температурата могат да причинят отрицателно налягане в часовника, което после предизвиква кондензация. Ако това се случи, можете да видите течност вътре в стъклото. Ако течността вече не е видима, това не означава, че влагата е изчезнала. Часовникът трябва да бъде върнат при часовникари възможно най-скоро, които могат да премахнат влагата.

Влагата може да проникне в самото движение и часовникът след това може да се повреди. Дори часовниците, маркирани с 10 или 20 ATM, не са защитени от промени на температурата. Например, кондензация може да възникне, ако излезете от минусовите градуси на открито във висока температура на закрито или ако държите часовника в банята, докато се използва душ. Когато това се случи, това не е задължително производствен дефект и поради това не може задължително да бъде покрито от гаранцията. Това зависи от всеки индивидуален производител.

Устройството, посочено по-горе, може да изглежда различно в различни части на света или на различни модели и страници в интернет. Пример може да бъде, че 30 метра = 3 ATM = 3 BAR = 100ft всичко има същото значение като 1000мм = 100см = 10дм = 1м, което всъщност е едно и също измерение.

Часовникът е маркиран отзад с водната безопасност, която може да поеме.

Какво е хронограф и как мога да го калибрирам?

Хронографът е просто часовник за измерване на време.

Можете да видите, че часовникът има хронограф, като проверите дали има два допълнителни бутона до коронката (частта, която изтегляте, за да промените часовника) и дали има няколко малки циферблати на главния циферблат с малки стрелки. Бутона в 2 часа (горен) е бутона за стартиране и спиране, наричан още A бутон. Натиснете бутона веднъж, след което ще видите, че една от малките стрелки започва да се движи. Натиснете отново същия бутон, за да я спрете. След употребата на хронографа, трябва да бъде нулиран, което правите лесно, като натиснете бутона в 4 часа (долен), наричан още B бутон. След това ще видите как стрелките скочат или бързо се завъртат назад към нулевата позиция.

Обърнете внимание, че голямата секундарна стрелка не винаги е тази, която показва времето! Някои модели имат там хронограф. Ако това е така, голямата секундарна стрелка трябва да остане неподвижна. Обикновено можете да видите, че малка стрелка в един от малките циферблати винаги тиктака. Това е истинската секундарна стрелка. Имайте предвид, че батерията се изтощава по-бързо, когато хронографът работи.

Понякога хронографът може да се нулира под ъгъл, но с часовника ви няма нищо наред, той просто трябва да бъде калибриран. Обикновено е много лесно да се калибрира хронографът, но ако смятате, че е твърде трудно, с удоволствие се свържете с нашата поддръжка или посетете местен часовникар.

За да калибрирате хронографа, първо трябва да се уверите, че хронографът е нулиран, като натиснете B бутона. След това изтеглете коронката в най-външната позиция. След това можете да използвате A и B бутоните, за да кликнете върху стрелките на хронографа, така че всички те да сочат 0 или 12, в зависимост от дизайна на часовника.

Различните марки и модели имат различни подходи към калибрацията, но най-често A бутона премества показателя напред, а B бутона го връща назад. При някои часовници работи малко по-различно. Например натиснете A бутона, за да зададете първата стрелка. Когато я настроите правилно, натиснете B бутона, за да промените коя стрелка променяте с A бутона. Когато приключите с калибрацията, просто натиснете коронката отново и сега хронографът е в новата си нулева позиция.

Можете да посетите магазин за часовници, който продава същата марка и да попитате часовникар, ако не сте сигурни какво да направите със своя модел.

Каишки за часовници

Гривните не са покрити от гаранцията на производителя на часовниците, вижте книжката за гаранцията, която е в кутията, в която е доставен часовникът.

Петна, износване, дефекти в заключващия механизъм, щифтове и връзки не са покрити от вашата гаранция.

Разбира се, с удоволствие ще ви помогнем, ако часовникът ви пристигне с повреди при доставката, но трябва да ни контактувате незабавно, ако това е случаят. Моля, обърнете внимание, че часовникът трябва да е неносен и защитната пластмаса трябва да остане на него, за да можем да ви помогнем с разбита гривна.

Не можем да поемем отговорност за часовници, които се връщат "като нови", но всъщност са използвани.

Поръчка и плащане

Аз съм поръчал, но не съм получил никакво потвърждение

Благодарим ви за вашата поръчка!

Ако не сте получили потвърждение по имейл или текстово съобщение (SMS), моля свържете се с нас на поддръжката на Dialando. Радваме се да ви помогнем с това и всичко друго, което би ви засягало!.

Една обичайна възможност за липса на потвърждение е, че може би сте ни предоставили неправилен имейл адрес, когато първоначално сте направили поръчката. В противен случай, уверете се, че сте проверили папката за спам, ако е възможно да е завършило там!


Как да използвам моят код за отстъпка?

Ако сте получили код за отстъпка, можете да го добавите при плащането. Моля, обърнете внимание, че не е възможно да комбинирате два или повече кода за отстъпка.

За да използвате кода, просто кликнете върху "Добави купон" във вашата кошница, въведете кода и кликнете върху "добави купон". Кошницата автоматично ще се появи, когато добавите продукт в кошницата.

След това можете да продължите с плащането както обикновено.

Доставка и доставка

Артикули на склад / Артикули за поръчка

Артикули на склад:

Ако сте поръчали един или повече артикули, които вече са налични, те могат да бъдат изпратени същият или следващият работен ден, в зависимост от времето на деня, в което сте направили поръчката.

Поръчани артикули:

Ако сте закупили артикул, който не е наличен, обикновено отнема 2-3 работни дни, за да стигне до нашия склад. Забележка: Понякога може да отнеме повече време, но често артикулите ви се доставят в рамките на 7 работни дни.

Артикули на склад и поръчани артикули:

Ако сте закупили повече от един артикул, от които един е наличен, докато другите не са налични, вашата поръчка ще ви бъде изпратена, когато артикулът, който не е наличен, пристигне в нашия склад и поръчката е завършена.

Доставка, проследяване и доставка

Доставката на вашата покупка винаги е безплатна, когато направите поръчка при нас на стойност минимум 75 EUR,

Обикновено пакетите се изпращат от нашия склад в Германия или Швеция с услугите на UPS или DPD

Общото време за доставка на поръчката зависи от това, дали поръчката ви вече е налична на склада ни или ако трябва да я поръчаме специално във връзка с вашата поръчка. Обикновено се изискват 2-3 работни дни за пристигане на пакета до вашия най-близък пункт за получаване от момента, в който го изпратим, но не носим отговорност за всякакви забавяния, които възникват в организацията на UPS/DPD.

Когато продуктът се изпраща от нашия склад, ще получите потвърждение по текстов път (SMS) на вашия телефон заедно с номер за проследяване, така че можете да следите пакета си. Служителите на UPS/DPD ви уведомяват, когато пакетът пристигне на пункта за получаване или ще бъде доставен до вашата врата.


Неподигнати пакети

За пакети, които не са изтеглени, запазваме правото да начислим такса за връщане с обработваща такса от 20 EUR.

Поръчката ще бъде автоматично анулирана, ако пакетът се върне като неподигнат. 20 EUR ще бъдат извадени от фактурата, преди да бъде кредитирана.

Ако искате да получите пакета си изпратен отново, трябва да се свържете с нашия клиентски сервиз, за да получите връзка за това къде и как можете да заплатите допълнителната такса за доставка. Това обаче трябва да бъде направено ПРЕДИ връщането на пакета. В противен случай поръчката трябва да бъде направена отново напълно.

Закъснения

Прилагаме всички усилия да ускорим доставката възможно най-скоро, но понякога, за съжаление, могат да възникнат забавяния. Затова не гарантираме доставка на определен ден.

Ако продукт не може да бъде доставен в рамките на посочените срокове, ще се свържем с вас и ще ви информираме за забавянето. Когато вашият забавен продукт достигне до нас, той се приоритизира при опаковането и веднага се изпраща към вас.

Ако една поръчка трябва да бъде забавена, вашата фактура няма да бъде засегната, тъй като нашите фактури се изпращат по имейл в същия ден, в който поръчката ви е изпратена от нашия склад.

Теглене и връщане

Какво означава правото на отказ?

Благодарим ви за всяка поръчка, направена при нас, но разбираме, че понякога искате да отмените покупката си поради различни причини.

В този случай прилагаме Закона за търговия на разстояние (известен още като Право на отказ), което просто означава, че имате право на пълно отказване в рамките на 14 дни, единственото изискване е да се свържете с нашата клиентска поддръжка през този период от 14 дни.

Правата за отказ не се прилагат за:

  • Часовници, които са били използвани по начин, така че има следи или повреди. Не можем да приемем или поемем отговорност за това.
  • Часовници, чийто верижни връзки са били регулирани.
  • Часовници, които сте ремонтирали или променили по някакъв начин.
  • Интимни продукти, които нямат специално запечатване, като обици.

(Това не се отнася за артикули, които са били повредени при доставка.)

Съжалявам за моята покупка, какво мога да направя сега?

Изпратете имейл до нашия клиентски сервиз, за да ни информирате, че бихте искали да откажете вашата поръчка и върнете вашия продукт. Винаги посочвайте номера на поръчката си.

След като ни изпратите имейл с искане за връщане на вашия продукт, ние ще ви предоставим всичката необходима информация, необходима за връщане на артикула обратно при нас.

Ще ви изпратим документ за отпечатване, за да обработим вашия връщане,

  1. Разяснителна бележка за връщане, обясняваща защо поръчката ви се връща и всички детайли на поръчката 

Важно е да поставите Разяснителната бележка в пакета с връщането си, така че нашият склад да получи правилната информация.

Не забравяйте да върнете всички от документите, като оригиналния гаранционен сертификат, кутия, и т.н., с артикула.

Продуктите, върнати без какъвто и да е вид контакт и одобрение от страна на нашия клиентски сервиз, не можем да поемем отговорност.

Не позволявайте на пакета ви да се връща автоматично. Ако пакетът не бъде взет навреме, той ще се върне при нас и ще бъде начислено допълнително такса от 20 EUR. Ако искате пакетът ви да ви бъде изпратен отново, трябва да се свържете с нашия клиентски сервиз, за да получите линк за плащане на допълнителната такса за доставка и начин на плащане. Все пак това трябва да се направи ПРЕДИ връщането на пакета. В противен случай поръчката трябва да бъде направена отново цялостно.


Как да спра поръчката си?

Ако сте направили поръчка, която искате да отмените преди да я получите и все още не сте получили уведомление, че е изпратена, трябва да изпратите имейл на нашия клиентски сервиз възможно най-скоро.

Нашият клиентски сервиз може да спре процеса на изпращане и да отмени вашата покупка.

Не се добавят такси.

Какво мога да направя, ако съм получил/а грешен артикул?

Понякога могат да възникнат грешки, но не се притеснявай.

Без значение дали си поръчал грешния продукт по погрешка или нашият склад е опаковал грешната модел. Възможно е артикул да е бил етикетиран неправилно, трябва да свържеш се с нашия клиентски сервизнезабавно.

За да разберем какво е било изпратено грешно, молим те да ни изпратиш имейл и да включиш снимки на продукта и етикета. Така можем да ти помогнем възможно най-бързо.

ЗАБЕЛЕЖКА! Някои цветове могат да бъдат трудни за заснемане в изображение поради необходимостта от използване на светкавица и др., затова може да има разлики между цвета на изображението и цвета на продукта в реалния живот.

Кой плаща за доставката при връщане?

Ако съжалявате за закупуването си или сте поръчали грешен артикул, вие сте отговорни за таксата за доставка.

Ако сме изпратили грешен продукт или ако е счупен при получаване, можете да използвате нашата етикета за връщане безплатно. Моля, обърнете внимание, че не можем да носим отговорност за каквито и да било разходи, ако вие сами решите да закупите етикет за доставка от друга доставчика, въпреки че ви изпратихме нашата предплатена етикет за връщане по имейл, за да го използвате безплатно.

Ако ви е необходимо да изпратите продукт на по-късен етап за ремонт, ще поемем отговорността за таксата за доставка, ако ремонтът е под гаранция. Същата етикет за връщане ще ви бъде изпратена по имейл.

Ако вие сами сте причинили повреда на продукта или има дефект, който не се покрива от вашата гаранция, вие носите отговорността за разходите за доставка, плюс всички разходи за ремонт.

Как се прави възстановяването?

След като получим вашето връщане и то бъде обработено в нашия склад, вашата поръчка ще бъде кредитирана.

Гарантираме, че вашата фактура в Кларна е анулирана. Запомнете, че ако използвате нашата етикет за връщане на стоки, този разход ще остане върху фактурата. Ако вече сте платили, ще получите възстановяване на същия акаунт, от който парите са били извадени в рамките на няколко работни дни.

Препоръчваме ви да се свържете с Кларна, ако имате допълнителни въпроси относно вашето плащане, тъй като нашият достъп до вашата кредитна информация е ограничен.

Ако сте закупили артикула си чрез един от нашите партньори, ние ще се свържем с тях и ще ги помолим да възстановят/анулират фактурата.

Гаранция и оплаквания

Повече информация относно гаранцията може да намерите тук

Гаранцията покрива какво?

Гаранцията е доброволно, допълнително покритие, което производителят предлага. Повечето продукти се предлагат с 2-годишна гаранция.

През гаранционния период се покриват само часовничарския механизъм, стрелките и циферблата. Покритият компонент ще бъде ремонтиран или часовникът ще бъде заменен безплатно, без компоненти и трудови разходи, ако се окаже дефектен по отношение на материала или изработката при нормална употреба.

Гаранцията не покрива:

  • Всички дефекти в материалите и изработката на батерия, кутия, кристал, пластмасови, гумени, кожени, метални или керамични каишки, гривна, закопчалка или винтове; включително покритие на кутията и/или гривната.
  • Повреди, произтичащи от неправилно обращение, липса на грижа, инциденти, външни влияния, нормално износване и стареене. Включително неправилното обработване на коронка и бутони.
  • Водни повреди, ако не се спазват инструкциите за нивото на устойчивост на продукта (както е отбелязано на продукта). Водоустойчивите часовници са маркирани с 10 или повече бара.

Гаранцията е невалидна, ако часовникът е бил повреден от случай, небрежност от страна на лица, различни от упълномощените сервизни агенти, неупълномощено обслужване или други фактори, несвързани с дефекти в материалите или изработката. 

Гаранцията може да варира между производителите, затова се уверете, че четете гаранционната/инструкционната брошура, която се предоставя с внимание.

Какво е разликата между гаранция и законова гаранция?

Гаранцията и законовата гаранция са две различни неща.

Гаранцията е доброволна и може да се разглежда като допълнение към правата, които вече имате по силата на закона за потребителите. Законовата гаранция варира от страна на страна и обикновено е 2-3 години.

За да видите как вашата страна прилага законовата гаранция, не се колебайте да проверите под следния линк: europa.eu/guarantees

Повечето страни в ЕС прилагат същите или подобни разпоредби, които сме обобщили тук: Ако има нещо недостатъчно със закупеното от вас, важно е да се свържете с нас възможно най-скоро. Трябва да подадете официална жалба в рамките на два месеца след откриването на дефекта, за да бъде обработена.

Можете да предявите жалба за всички дефекти, които се появяват на артикула. Но ние носим отговорност за дефекта само ако се счита за оригинален, т.е. дефектът вече е присъствал в продукта, когато го получихте.

Грешка, причинена от небрежност, аномална употреба (грешка при обработка), инциденти или подобни ситуации, не можем да носим отговорност за това.

Дефектите, които се появяват в рамките на шест месеца след доставката на продукта, се приемат, че са съществували в момента на доставката, освен ако не е посочено друго. Ако грешката се появи по-късно, тежестта на доказателството лежи върху потребителя да докаже, че грешката е съществувала в момента на доставката.

Имаме право да се опитаме да решим проблема по начин, по който го виждаме за подходящо. Това означава, че трябва да ни се предостави възможност да поправим продукта или да доставим друг продукт с равна стойност. Следователно не можете да изисквате отказ и връщане на парите си, без първо да ни дадете възможност да решим проблема и да изчерпаме всички средства за разрешаване на проблема без успех.


Часовникът ми е счупен/повреден, какво трябва да направя?

Повредено при получаване:

Ако часовникът ви е повреден или някоя функция на него не работи правилно при доставка, разбира се, ще изпратим нов, ако моделът все още е наличен. Алтернативно, ще ви бъде напълно възстановена сумата. Часовниците, които спират, обикновено изискват само нова батерия, и обслужването ни обикновено винаги предлага просто да смените батерията. Разбира се, ние ще ви възстановим разходите за замяната на батерията, ако часовникът спре в рамките на 14 дни след получаването му. Отново, причината батериите да се изтощават толкова бързо е, че батерията се вмъква при производството на часовника и може да е била в склад за дълго време, и т.н., преди да стигне до клиента.

Повредено след получаване:

Ако след период на употреба трябва да ползвате гаранцията или правото си на жалба, ви молим да се свържете с нашия клиентски сервиз, за да установим какво трябва да бъде направено, за да ви помогнем колкото е възможно по-гладко. Ако повредата е видима, ще изискваме снимка на продукта, за да можем да ви помогнем по най-ефикасния начин. Не забравяйте да направите снимка с добър фокус, така че да видим повредата ясно. В противен случай не можем да видим повредата правилно. Ако установите дефект в продукта си и въпреки това продължите да го използвате, за съжаление, не можем да носим отговорност за всякакви вреди, които това може да предизвика.

Разполагаме със собствен часовничар/специалист и след като гаранционният ремонт на вашия часовник бъде одобрен от нашия служител за обработка на искания, ще ви бъде поискано да ни изпратите часовника. След като получим връщането, ще получите автоматично уведомление и тогава ще направим снимки на часовника за документация, преди да го изпратим на нашия часовничар, който ще извърши ремонта.

След това ще получите съобщение по текст и имейл, когато часовникът бъде ремонтиран и е на път да ви се върне. Времето за ремонт варира в зависимост от повредата на часовника и колко работа има часовничарят в момента, но обикновено този процес отнема около 5-7 седмици.

Ако стане ясно, че дефектът не се покрива от гаранцията/правото на жалба или е поради външни влияния, ще се свържем с вас преди ремонта и може да ви таксуваме за разходите за доставка и обработка. Не изпращаме актуализации по време на ремонта, ще се свържем отново с вас, когато продуктът бъде ремонтиран и върнат или ако има забавяния.

Как да регистрирам гаранцията?

С всяка покупка на продукт с минимум 2-годишна гаранция включваме нашата собствена гаранционна карта.

На картата ще намерите инструкции за регистрация на вашия продукт на нашия уебсайт, за да получите гаранционен номер.

След като получите този номер по имейл, можете да го напишете на картата и да я запазите в кутията, в която е пристигнал часовникът. Това е полезно, ако искате да продадете часовника си или да го подарите по време на периода на гаранцията, така че да знаем, че часовникът е закупен от нас.

Ако имате нужда от предявяване на гаранционен иск в рамките на периода на гаранция, можете да се свържете с нашия клиентски сервиз и да им предоставите гаранционния номер като идентификация, заедно с описание на това, с което ви е необходима помощ.

ТУК можете да регистрирате вашия продукт!